Praca w Grecos Holiday

Helpdesk Expert

Zadania:

  • bezpośrednia praca z użytkownikami,
  • diagnozowanie i analizowanie incydentów IT w zakresie pierwszej linii wsparcia,
  • konfigurowanie sprzętu komputerowego oraz oprogramowania,
  • efektywna i produktywna współpraca z drugą linią wsparcia,
  • obsługa aplikacji biznesowych,
  • udział w ciekawych projektach realizowanych przez dział IT.

Wymagania:

  • minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku związanym ze wsparciem technicznym,
  • doświadczenie w pracy na systemach operacyjnych MS Windows i Mac,
  • praktyczna znajomość aplikacji MS Office, Exchange, OneDrive, Skype, Teams, TeamViewer,
  • bardzo dobra znajomość sprzętu komputerowego (stacje robocze, drukarki, skanery, sprzęt sieciowy) oraz jego diagnozowania,
  • umiejętność logicznego myślenia i pracy w zespole,
  • komunikatywność oraz dobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.

Mile widziane:

  • znajomość środowiska SalesForce,
  • znajomość serwerów Windows 2008/2012 oraz Linux,
  • znajomość platform wirtualizacji w szczególności Vmware,
  • preferowana dobra znajomość sieci LAN opartych na TCP/IP.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B,
  • możliwość tworzenia oraz kreowania nowych pomysłów i rozwiązań w naszym dziale IT,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia,
  • pełną wyzwań pracę oraz możliwość rozwoju zawodowego,
  • prywatny pakiet medyczny, możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie, karta MutiSport.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swoich aplikacji zawierających CV. Prosimy również załączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”

Copyright © 2020, Biuro podróży Grecos.pl | Wykonanie Supremo.pl