Praca w Grecos Holiday

Specjalista ds. rozliczeń zagranicznych

Podstawowe obowiązki kandydata:

  • sprawdzanie merytoryczne faktur zakupu,
  • księgowanie faktur zakupu,
  • uzgadnianie sald kontrahentów ,
  • korespondencja z kontrahentami w języku angielskim.

Podstawowe wymagania:

  • minimum średnie wykształcenie (preferowane w obszarze Rachunkowości i Finanse),
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • mile widziana znajomość programu księgowego Sage Symfonia ,Handel,
  • bardzo dobra znajomość programu Excel,
  • doświadczenie w prowadzeniu rozliczeń zagranicznych (mile widziane w firmie turystycznej).

Predyspozycje:

    Dokładność, skrupulatność, zdolności analityczne, umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej.

Oferujemy:

    Pracę w siedzibie touroperatora o ugruntowanej pozycji na rynku turystyki czarterowej, w młodym i zgranym zespole, stabilne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych wyników.

Aplikacje powinny zawierać klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych(tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Copyright © 2014, Biuro podróży Grecos.pl | Wykonanie Supremo.pl