Praca w Grecos Holiday

Specjalista ds. współpracy agencyjnej i trade marketingu

Specjalista odpowiedzialny za współtworzenie i realizację strategii sprzedażowej i marketingowej

Wymagania:

  • doświadczenie w branży turystycznej,
  • znajomość zagadnień pracy z siecią sprzedaży,
  • kreatywność, operatywność i zaangażowanie w pracy,
  • samodyscyplina, zdolności analityczne i bardzo dobra organizacja pracy,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera MS Office (w szczególności Excel) oraz turystycznych systemów rezerwacyjnych,
  • łatwość nawiązywania kontaktów i komunikowania się,
  • zdolności negocjacyjne i sprzedażowe,
  • min. średnie wykształcenie, znajomość j. angielskiego,
  • wysoka kultura osobista,
  • umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu.

Oferujemy:

  • stanowisko w nowoczesnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku turystyki czarterowej, w młodym i zgranym zespole,
  • interesującą pracę i możliwości rozwoju zawodowego,
  • dostęp do nowoczesnych narzędzi,
  • stabilne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji,
  • pracę w siedzibie firmy w Poznaniu.

Oczekujemy:

  • współtworzenia i realizacji strategii sprzedażowej i marketingowej firmy w sieci sprzedaży,
  • budowania i podtrzymywania dobrych relacji z siecią sprzedaży,
  • rozwoju i optymalizacji sieci sprzedaży,
  • administrowania siecią sprzedaży,
  • obsługi dokumentacji i jej archiwizacji,
  • działań handlowo-marketingowych wspierających sprzedaż,
  • szkoleń sieci sprzedaży,
  • skutecznego realizowania komunikacji z siecią sprzedaży,
  • wdrażania programów wsparcia marketingowego sieci sprzedaży,
  • skutecznej i optymalnej dystrybucji materiałów reklamowych.

Copyright © 2014, Biuro podróży Grecos.pl | Wykonanie Supremo.pl