Praca w Grecos Holiday

Yield Manager

Yield Manager to osoba analityczna w zespole produktu, która jest odpowiedzialna za maksymalizację przychodów poprzez zarządzanie ceną bazując na bieżących analizach sprzedaży, przychodów, marż i cen konkurencji. Odpowiada za wypełnienie miejsc w hotelach i samolotach poprzez efektywną współpracę z kontrahentami w zakresie optymalizacji pojemności oraz pozyskiwania zniżek wg potrzeb. Yield manager współpracuje ściśle z Product Managerem, działem marketingu, rozliczeń, sprzedaży i grup. Bezpośrednio współpracuje też z kontrahentami na swoich destynacjach (hotele i DMC). Aktywnie briefuje Product Managera oraz kontrahentów zagranicznych w zakresie potrzeb dot. optymalizacji pojemności i warunków zakupu.

Wymagania:

  • Min. 1 rok doświadczenia w turystyce w dziale pricingu, yield lub produktu u innego Tour Operatora, w linii lotniczej lub w hotelarstwie,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym,
  • Bardzo dobra znajomość MS Excel
  • Biegłość w nauce systemów rezerwacyjnych
  • Umiejętność analizowania danych oraz optymalizacji wskaźników,
  • Umiejętności handlowe, analityczne i numeryczne,
  • Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, odporność na stres,
  • Dokładność, dobra organizacja pracy,
  • Zorientowanie na szukanie rozwiązań,
  • Samodzielność, dokładność oraz umiejętność działania pod presją czasu,
  • Proaktywne podejście.

Oferujemy:

  • samodzielną i ambitną pracę w Centrali u jednego z czołowych polskich touroperatorów
  • pracę w doświadczonym gronie specjalistów (back office)
  • umowę o pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie
  • elastyczne godziny pracy
  • możliwość rozwoju i awansu zawodowego
  • bogaty pakiet socjalny
  • zniżki na wyjazdy zagraniczne dla Ciebie i Twoich najbliższych
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych rezultatów
  • system motywacyjny powiązany z realizacją celów indywidualnych oraz zespołowych.

Oczekujemy:

  • umiejętności tworzenia koncepcji produktu turystycznego,
  • zarządzania produktem turystycznym,
  • umiejętności przygotowania oferty katalogowej,
  • optymalizacji sprzedaży,
  • współpracy i budowania relacji biznesowych z kontrahentami zagranicznymi,
  • umiejętności negocjacji i egzekucji kontraktów z kontrahentami zagranicznymi.

Copyright © 2014, Biuro podróży Grecos.pl | Wykonanie Supremo.pl